Week 9: de nacht van Halloween - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu Week 9: de nacht van Halloween - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu

Week 9: de nacht van Halloween

Door: René Dekkers

Blijf op de hoogte en volg René

02 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Preston

Na al het bezoek van de afgelopen weken gaat de volle concentratie weer naar de stage. In deze week is er eindelijk een doelgericht begin gemaakt met de praktijk en zijn de eerste reacties uitgevoerd. Of deze gelukt zijn is nog even een vraagteken, maar de voortekenen zijn goed.

Daarnaast was het deze week Halloween. Het is hier een groot feest en is te vergelijken met wat wij in Breda kennen als Carnaval. De kostuums zijn niet allemaal gerelateerd aan iets engs zoals ik had verwacht. Er lopen namelijk ook mensen rond als banaan of cowboy. Desondanks is Halloween niet bepaald mijn feest blijkt nu. De Engelse hebben toch een aparte manier van feest vieren die je ligt of niet ligt. Ik geef toch de voorkeur aan ons eigen Carnaval, maar het was leuk om een keer meegemaakt te hebben.