Week 8: nog meer bezoek! - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu Week 8: nog meer bezoek! - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu

Week 8: nog meer bezoek!

Door: René Dekkers

Blijf op de hoogte en volg René

26 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Preston

De week begon met een bezoek van stage begeleider Sonny met Ans en Ellen. Hierin werd vooral de voortgang van de stage besproken en gepresenteerd in welke fase het onderzoek is. De geluiden hierover waren positief, dus ik ga er van uit dat alles de goede kant op gaat. De avond werd afgesloten met een etentje bij de italiaan.

Op donderdag kwam een goede vriend van mij voor 4 dagen naar Preston. Ik heb hierdoor van mijn begeleider op UCLan (Rob) vrijdag vrij gekregen, waarop we naar Manchester gegaan zijn. Zaterdag en zondag zijn we voornamelijk in Preston actief geweest. Het was erg fijn om deze week nog eens bezoek te krijgen. Zodoende is er wat te doen, maar helaas betekend dit wel dat het vanaf nu wachten tot kerstmis wordt voordat ik weer vrienden of familie zie. Bij deze week 8, tot week 9!