Week 10: bonfire night - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu Week 10: bonfire night - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu

Week 10: bonfire night

Door: René Dekkers

Blijf op de hoogte en volg René

09 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Preston

Weer een week is voorbij, met opnieuw een feestdag hierin. Afgelopen woensdag was het namelijk bonfire night. Ik vroeg me de laatste tijd al af waarom zo vroeg al vuurwerk verkocht werd in de winkels, maar ben er inmiddels achter dat dit voor de bonfire night was. Normaal zou je in aanloop naar de feestdag meerdere malen gevraagd moeten worden met de spreuk 'Penny for a men', maar ik heb deze niet een keer gehoord. Bonfire night zelf was opzich wel leuk. Op verschillende plaatsen was een kampvuur te vinden waarbij je met vele jezelf stond op te warmen.

Betreft de stage is er deze week weinig vooruitgang geboekt. Wegens een gesprongen pijpleiding werd het lab gesloten en de technische dienst van UCLan ziet het lab waar wij werkzaam op zijn blijkbaar niet bepaald als een prioriteit. Voor drie dagen is er inmiddels nog niks op het lab gedaan. Hopelijk wordt dit gedurende het weekend opgelost, zodat er vanaf morgen weer wat gedaan kan worden.