Week 6: gewenning in een rotzooi - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu Week 6: gewenning in een rotzooi - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu

Week 6: gewenning in een rotzooi

Door: René Dekkers

Blijf op de hoogte en volg René

12 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Preston

Sinds het begin van deze week is er dan onverwachts snel een bureau geregeld om efficiënt met de tijd op de uni om te gaan. Dit maakt het werken aan het projectplan een heel stuk makkelijker, aangezien er voorheen geen fijne plek was om er aan te werken.
Verder stelde de week betreft de stage niet zo heel veel voor. Er is wat vooruitgang in het project geboekt, en daar is het eigenlijk al mee gezegd.

Vooral in het huis zijn er deze week een aantal dingen gebeurt. Zo waren twee huisgenoten na elkaar jarig, en zijn de verkeerde vuilnisbakken op straat gezet waardoor niks opgehaald is. Als klap op de vuurpijl kwam de schoonmaakster, die eens in de twee weken op vrijdag hoort te komen, deze week niet opdagen terwijl dit wel de bedoeling was, met als gevolg dat het huis een grote bende is. Ik weet wel dat we het zelf schoon moeten houden, en ik en twee andere huisgenoten doen dat ook wel serieus, maar de overige vier hebben hier geen boodschap aan en laten alles overal maar slingeren of wassen niks af. Conclusie: het huis stinkt, behalve mijn kamer, want die is mooi schoon.