Week 15: Preston, de spookstad - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu Week 15: Preston, de spookstad - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu

Week 15: Preston, de spookstad

Door: René Dekkers

Blijf op de hoogte en volg René

14 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Preston

Het aftellen is begonnen! Over 7 dagen zal ik rond deze tijd op het vertrouwde nest in Breda zijn. Maar voordat het zo ver is, nog even het op een na laatste reisverslag van 2014.

De stage deze week heeft weer een minimale vooruitgang geboekt. Ik vrees er echt voor dat het moelijk gaat worden een goed verslag te schrijven over de vele mislukte experimenten die zijn uitgevoerd. Ik heb meer aan de ontwerptafel gezeten dan op het lab gewerkt voor mijn gevoel. Graag had ik dit anders gezien.
Donderdagavond heb ik afscheid genomen van alle internationale vrienden met een kerst diner in een restaurant. Omdat hier in Engeland een kerstvakantie van 3 weken gehanteerd wordt voor studenten, hebben deze dit weekend allemaal hun laatste lessen achter de rug. Vrijdag zijn er dan ook al veel naar huis gegaan, en dan komt het ware karakter van Preston naar boven. Het is namelijk niet meer dan een studentenstad. Nu alle studenten langzaam huiswaarts keren, wordt het rustiger en rustiger. Er zijn minder evenementen, verschillende pubs en clubs gaan niet meer open. Ook in het huis is het goed te merken. De helft is al vertrokken, en andere zullen gedurende de week vertrekken. Nog een weekje stage, en dan pak ik ook mijn koffers om richting Nederland te keren. Ik ben er echt aan toe. Dit gaat de beste kerstmis ooit worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Student Chemie aan Avans Hogeschool Breda. Op stage bij UCLan in Preston, Verenigd Koninkrijk.

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 598
Totaal aantal bezoekers 2258

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 31 Januari 2015

Stage bij de University of Central Lancashire

Landen bezocht: