Week 3: de stage begint - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu Week 3: de stage begint - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu

Week 3: de stage begint

Door: René Dekkers

Blijf op de hoogte en volg René

21 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Preston

Afgelopen maandag is de stage dan eindelijk begonnen. In de eerste week is vooral op het lab wat gewerkt en zijn start materialen gemaakt of gezuiverd welke verder in het onderzoek nodig zijn. Wegens de Freshers (eerste jaars studenten/nieuwkomers) week had Rob (begeleider van de stage) weinig tijd om in diepgang over het project te praten of een aantal dingen te regelen (zoals een bureau of toegang tot het lab, wat allemaal via een pas moet met bevoegdheden). Zodoende was de start erg moeizaam, en hoop ik dat het volgende week beter zal gaan.
Het is daarnaast ook even wennen aan het werk ritme. Na zo'n 8 weken vakantie plotseling elke dag van 9.00 uur tot 18.00 uur werken is een flinke omschakeling. Het weekend was dan ook meer dan welkom.
Vanaf volgende week hebben we een 'full house', aangezien de laatste twee huisgenoten in de loop van deze week arriveren. Tot dusver ben ik zeer tevreden met de gezellige huisgenoten, dus hopelijk (en waarschijnlijk) zullen deze twee de groep alleen nog maar verbeteren. Volgende week het antwoord!

Tags: Begin, Stage, UCLan