Week 2: 'vakantie' - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu Week 2: 'vakantie' - Reisverslag uit Preston, Verenigd Koninkrijk van René Dekkers - WaarBenJij.nu

Week 2: 'vakantie'

Door: René Dekkers

Blijf op de hoogte en volg René

14 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Preston

Volgens plan zou deze week de stage beginnen, maar dit ging helaas niet door. De opdrachtgever, Rob, mailde vlak na aankomst in Engeland vorige week dat hij tot de 15de van september op vakantie was, waardoor de stage pas de 15de kon beginnen. Hier baalde ik enorm van, maar desondanks heb ik de week wel benut als een soort van 'vakantie'.

In de afgelopen week heb ik vooral mijn kamergenoten beter leren kennen. Voor hen was school nog niet begonnen, dus sprak ik hen veel. Op maandag heb ik in een potje zaalvoetbal meegedaan met een aantal vrienden van een kamergenoot, terwijl ik op dinsdag met twee kamergenoten ben gaan bowlen. Donderdag heb ik gebruikt om een dag naar Liverpool te gaan. De overige dagen waren vooral rust-dagen, waarop niet veel meer dan boodschappen gedaan zijn en wat tv gekeken is.

Morgen begint dan eindelijk de stage op UCLan, en hier ben ik onderand wel aan toe. Ik ben inmiddels wel gewend aan Preston en heb de laatste drie dagen uitgekeken naar morgen om te beginnen aan het project. Hierbij sluit ik dit verslag af. Wordt vervolgd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

René

Student Chemie aan Avans Hogeschool Breda. Op stage bij UCLan in Preston, Verenigd Koninkrijk.

Actief sinds 07 Sept. 2014
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 2256

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 31 Januari 2015

Stage bij de University of Central Lancashire

Landen bezocht: